Wednesday, January 28, 2009

Jamuan Akhir Tahun n Majlis Perpisahan Ustaz Zamri

Aku rasa dalam minggu ni asyik makan jer, tp yg penting badan mesti maintain hehe..sbb lps makan jer aku pg joging. Pelik kan jamua akhir tahun..tp naper buat pd awl tahun..yelah akhir tahun tak sempat sbb semua cikgu2 nak pg bercuti. Jamuan kali ni dibuat di Mutiara Hotel Johor Bahru. Aku pg ngan GB aku sbb malas nak bawa keta. Komen skit pasal makanan kt situ tak berapa sedap la..mmm aku lebih suka tmpt pd tahun lps...tp apa2 pun terhibur gak hati bila smuaa cikgu2 tunjukkan muka kekenyangan hoho. Aku pun sama, dah kenyang tp aku masih lg nak makan hehehe..nafsu semata2. Jamuan kali ni juga meraikan perpisahan ngan usataz Zamri atau lebih dikenali ustaz rock. Sepanjang aku bekerja kt sini tak pernah nmpk kepala Zamri tumbuh rambut sbb kalu panjang ckit mesti dia cukur..aku tak sbb apa.. malas nak menanya. Sedih gak bila dia tak ada sbb dia byk tunjuk ajar aku




yg belakang tu apa hal nak posing sekali...





kak badar..mata tgk camera...




yea yea dtg juga kak zaharah...wpn ada mesyuarat kt JPN





sapa yg paling comel antara kami ? hehehe






senyum jer Zamri, tp dalam hati sapa yg tau

meh amik gmbr ngan cikgu Ayu

smile...tp Amatul nak kiss sapa? hehehe



ni lg satu kak Zaharah..tp dia pembantu Pra Sekolah





Gb aku Pn Sarifah...ttp maintain anggun gitu






tak habis2 nak amik makanan lg hehehe

muka aku yg kekenyangan tp ada hati nak makan kek lagi

tgk la kek yg aku amik..penuh satu pinggan tp tak habis gak.....membazir jer hehehe

No comments:

Post a Comment