Thursday, January 1, 2009

Tahun baru

Memandangkan kerana menyambut tahun baru, aku menginginkan satu perubahan besar dalam blog aku..blog dulu sudah aku padam isi kandungannya semua. Perlukah aku melakukan ini semua..penat2 buat tiba2 aku padam. Sebelum ni tak terfikir pun nak buat kerja ni. Sempena sambutan tahun baru, aku mahu sesuatu yg baru, jadi inilah hasilnya. Mungkin ramai teman2 ku terkejut dgn keputusan aku memadamkan isi kandungannya ttp ini yg aku inginkan iaitu sesuatu yg baru lagi segar dalam ingatan. Mungkin tindakan aku sesuatu kerja yg sia2 dan bodoh sbb mana mungkin setelah berhempas pulas menulis tiba2 hasilnya ini. Adakah selama ini aku tidak berpuas hati dgn blog aku sblm ini. Mungkin juga.. Byk memori 2008 tidak dapat aku kongsikan bersama walau apa pun kan ku cuba ceritakan pada blog baru ku ini. Peluang utk menulis bergantung kpd keluangan masa ku. Tahun 2008 berlalu pergi dengan kenangan pahit dan manis. Kini aku berhadapan dengan tahun 2009 yg perlu aku tempuhi dengan jiwa yg kental dan cekal. Semoga hr yg mendatang membawa aku bahagia buat selama-lamanya. Selamat
datang tahun 2009.
.

No comments:

Post a Comment