Monday, March 30, 2009

Majlis anugerah cemerlang

Majlis Anugerah Cemerlang yg diadakan di dewan sekolah berlangsung dengan jayanya walaupun sebelum tu ada masalah ttg pemberian bunga kepada murid2 yg dapat 5A. Aku yg handle bahagian hadiah rasa mcm tak cukup jer dgn duit RM5 utk beli bunga. Itu jer yg diperuntukkan, almaklumlah kena berjimat cermat. Aku nak cari kt mana bunga ros yg kosnya cuma RM5. Masa meeting, mcm2 pendapat yg aku terima. Akhir sekali aku ikut kawan aku pegi beli bunga area Jalan Sultan Ibrahim. Kt situ pulak tak de bunga ros, yg ada cuma bunga kekwa..ialah kt situ kebanyakannya utk tujuan sembahyang kaum india. Fikiran aku dah buntu, kedai bunga yg kt bandar pun dah tutup. Akhir sekali baru aku temukan satu idea. Aku teringat yg kawan aku ada sebuah kedai yg jual gift kt Hospital Pakar. Apa lagi..terus jer contact dia. Bertuahnya aku sbb kawan aku sanggup tolong aku.



susunan hadiah yg tak seberapa

mana datangnya kamus tu, sebelum ni tak de yg beritahu aku ttg kamus


leh pulak bergambar dgn budak2 ni


Miss Hayati (aka yati) yg tumpang sekaki bergambar


mc aku masa hr tu...

buruknya sekolah aku..dah berlumut kt belakang tu

No comments:

Post a Comment