Sunday, March 8, 2009

Perabot



Aku tgk2 jer perabot di Cavenzi, bukan nak beli pun. Tp perabot kt situ leh tahan gak. Perabot kt situ semua fesyen yang terkini. Teringin gak nak beli tp rumah aku kecik, kt mana aku nak letak. Cavenzi ni ada 2 outlets tp bukan dr satu company. Itu yg aku pelik, sbb aku pg Cavenzi kt Taman Pandan ada sale utk clearance stok tp yg dekat Taman Daya tu cuma brg tertentu jer yg sale. Walaupun mrk ni satu brand yg sama tp gudang mrk berbeza. Itu mcm ka?


Lps tu, aku singgah jap makan Burger King, sbbkan teringin nak makan burger. Sambil makan, aku borak ttg isu semasa dan sewaktu dengannya sama member aku.






Oleh kerana mggu ni sale kt Jackel, singgahlah gak tgk kain. Kali ni aku beli kain putih bg baju rasmi PPI untuk dipakai pd setiap hr Rabu. Sekarang ni, aku kena pakai pakai baju rasmi PPI sama gak dgn murid. Bila aku tgk kain, aku teringat baju raya aku yg thn lepas tak siap2 lg sehingga kini. Ini disebabkan tailor aku sakit.

Br2 ni aku call tailor aku menanyakan baju aku, dia cakap dalam proses. Lamanya nak menunggu. Lps ni aku malas nak cari dan beli kain. Beli jer yg dah siap. Puas hati dah leh pakai itu jam juga.

No comments:

Post a Comment