Monday, June 8, 2009

cuti sekolah

Kalu sebut jer cuti sekolah...bukan anak murid jer suka...cikgu pun tumpang sekali..ye la..wpun 2 minggu jer..cuti ni aku nak rest sbb sblum ni kerja dan kursus setiap hujung minggu..penat seh..nak jln2 cuti ni..tak leh sgt sbb aku ada agenda hujung bulan ni...nak jalan2 ke bandung...mmg dah lama niat aku nak ke sana cuma tak de kawan jer yg nak ikut..sbb ada rombongan cikgu cikgi tu sbb join sama...apa pun aku tak tau nak bawa duit berapa byk..sbb nilai mata wang kt sana berbeza..aku bw ckit duit malaysia, aku dah jd kaya raya kt sana...jap jer utk beberapa hari jer..kawan aku pesan jgn bw baju byk kt sana...beli jer kt sana terus pakai. Tp aku ni geli kalu pakai direct dr kilang...gatal2 nnt badan. Kena cuci sampai bersih..baru leh pakai tengok la dulu camner..


Masa cuti ni aku ada tgk citer la..tajuk Reepo! The Genetic Opera..aku ingat cam citer SAW..sbb director dia sama...hampeh jer..mcm opera jer citer ni..byk nyanyi..adegan ganas..tp layan je la sampai habis..yg kelakarnya Paris Hilton berlakon gak..jd Amber Sweet..mmg sweer gile dia ni..sama ngan Sarah Brightman...as Blind Mag...tak salah aku dia ni penyanyi..



No comments:

Post a Comment