Saturday, June 20, 2009

Terpaksa berjumpa doktor akhirnya

Masuk hr kedua aku disengat dgn lebah..kaki aku bengkak semacam jer..nak jalan amatlah susah..nak turun dan naik tangga jgn cerita la..baru aku tau bertuahnya kita mempunyai kaki utk bergerak ke sana sini..

Balik dr sekolah...aku dah tak tahan sakit...aku nak jumpa doktor skrg ni juga..tp terpaksa aku menunda hasrat itu sbb nak menunggu kepulangan emak aku dr mersing...cos mak aku leh tolong memapah aku pergi berjumpa doktor..

Rupanya klinik OPD kt depan kubur mahmoodiah buka sampai 9.30 malam..Alhamdulillah so doktor pun tak ckp byk...dia bg aku 2 pilihan sama ada nak inject atau makan jer ubat..aku ni kalu bab inject bukannya takut tp dalam keadaan yg camni aku rasa baik makan ubat jer..lg satu dia bg aku mc satu hari...yahoo..Mmg ptt pun aku diberi cuti sakit sbb sblm ni kaki aku menderita bila berjalan..

Lepas drpd kejadian ni..aku serik dan berhati2 apabila berjalan...cos aku tak mau kejadian ni berulang lagi...bukan satu lebah yg menyengat aku tp dua...huhu