Monday, June 15, 2009

Hari pertama dah buat hal

Hati aku bercampur marah dan geram bila masuk kelas..sbbnya anak murid aku tak buat kerja rumah yg aku beri sebelum cuti sekolah..Walhal sebelum cuti aku dah byk kali pesan..siapkan kerja..jgn sampai aku bw jumpa GPK HEM..Anak murid aku ni tak makan saman..sikap malas tak ubah2 sampai naik cuti sekolah..geramnya aku

Sejak bilik guru dah berpindah ke tempat baru...malas betul aku nak berjalan ke sana. Bukan apa, skrg ni musim panas...bilik guru baru pun tak der aircond..so aku duk jer dalam bilik mesyuarat siapkan kerja yg mana belum siap..biasala menanda buku, tulis buku rekod..


Sebut pasal panas, cuaca skrg ni tak elok utk jalan2 kuar makan angin. Kalu kat rumah aku panas..kat luar apa lg. El nino pun belum berlaku lg...tp bahangnya mak aihh..kt rumah aku kipas asyik sentiasa jer terbuka sbb panas..tidur pun rasa tak selesa...hujan kekadang pun tak rasa kesejukannnya...bila la cuaca panas ni nak reda..setahu aku sampai bulan 9...kiranya berpuasa dgn cuaca yg panas..kiranya ujian masa bulan puasa..

No comments:

Post a Comment