Tuesday, June 23, 2009

Jom makan durian

Balik kg Ahad lepas sbb nak makan durian kt kg..tp malangnya durian kt rumah ayahku tu tak gugur sampai ke sudah..dah le tahun ni durian kt rumah ayahku tak menjadi sgt..melepas la aku nak makan durian huhu..nak petik manggis pun..buah manggis lom ranum lagi..kena tunggu 2 atau 3 minggu lagi..cuma dapat petik buah limau nipis jer...nmpk gaya hr2 aku minum air limau nipis la..tp bagus gak untuk melancarkan pembuangan najis hehe

Sblm balik...singgah jap gerai yg jual durian kt tepi jalan..bila musim durian..byk gerai jual buah durian berderet2 kt tepi jalan..aku sbnrnya masih lg makan ubat utk mengurangkan bisa sengatan lebah..tp oleh sbb durian punya pasal..aku belasah jer..buat ubat jer la hehe..

Lepas 2, 3 hr balik jb...abg aku pulak beli durian...bos mak aku pulak beri durian...wah ini sudah cukup baik..makan durian jer..aku pesan mak aku kalu ada isi durian yg lebih..aku nak buat tempoyak..keliur aku bila cerita ttg makanan fav aku..mmg tu la pembuka selera aku..sedap!!!